سفارش تبلیغ
صبا ویژن

100/1/24
2:51 عصر

دانلود آهنگ ویدا به نام پسرک

بدست مهدی مهدوی در دسته

Download New Music Vida Called Pesarak

دانلود آهنگ جدید ویدا به نام پسرک

دانلود آهنگ ویدا به نام پسرک

ویدا - پسرک

دانلود آهنگ جدید ویدا به نام پسرک

آهنگ تنها تنها من اصلا نمیزارم بری تنها تنها من  به همراه متن


پسرک به پیچ به بازی سر من شر نکن

من خودم جواب گو ام آدم واسم جمع نکن

دیگه دکمت و زدم وقتشه فرارکنی

بری از خیابون اون پلشتها رو سوار کنی

می دونی لیاقتت همون آدم یه شاییهان

حرف حق و می زنم چرا بهت فشار میاد

نگو بهت نمی خورم من تو رو شاخت کردم

توی جمع یکی دو بار آدم حسابت کردم

من سفارش ندادم بخوام که تحویل بگیرم

نداری فیس قشنگ بخوام واست من بمیرم

اعتماد به نفسی تو نگیر جدی خودت و

ببینم بچه قشنگ چرا می بینی لات خودت و

خندیدم دوبار به روت گرفتی فاز شاخی

تو به من نمی خوری فکر نکن که گولاخی

نگو ناموساً نرو سن زون ناموسن کاری نکن توی خوابت بیام واست کابوس شم

 

دیجی آهنگ

 

  دیگه مهم نیست این روزها کی اومده به جام

به تو ربطی نداره که من این روزها کجام

دیگه مهم نیست این روزها دلش پیش کیه

بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدام

دیگه مهم نیست این روزها کی اومده به جام

به تو ربطی نداره که من این روزها کجام

دیگه مهم نیست این روزها دلش پیش کیه

بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدام

گذشته آب از سر من دیگه هیچی برام مهم نیست

دیگه وقتشه بشه چشهای تو برام خیس

تو رو دفنت کردم فقط این و بهت بگم

فکر نکن خوندم این و حال خرابی بهت بدم

اشتباه از من بود پَر و بال دادم به تو

سرتم گیج می رفت دوباری زنگ زدم به تو

حالا هرشب مست کن با صدای این خسته

التماس نکن بیام عشقت از دل رفته

دیگه با تو بودن بد جوری اُفت برام

دروغهات عادی شده چند باری گفتی برام

دیگه خامت نمی شم بچه قشنگ بذار برو

جُک نگو بذار برو نگو دوست دارم تورو

گریه هات دیدنیه خیلی دیر شده گلم

نریز اشک تمساح به حد کافی من پُرم

من ازت بدم میاد اینقدر نگو دوست دارمت

برو هرزگی تو بکن به خدا می سپارمت

دیگه مهم نیست این روزها کی اومده به جام

به تو ربطی نداره که من این روزها کجام

دیگه مهم نیست این روزها دلش پیش کیه

بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدام

دیگه مهم نیست این روزها کی اومده به جام

به تو ربطی نداره که من این روزها کجام

دیگه مهم نیست این روزها دلش پیش کیه

بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدام

 

دانلود آهنگ ویدا به نام پسرک