سفارش تبلیغ
صبا ویژن

100/1/19
7:12 عصر

دانلود آهنگ محمد لطفی به نام اتفاقاً

بدست مهدی مهدوی در دسته

Download New Music Mohammad Lotfi Called Etefaghan

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی به نام اتفاقاً

دانلود آهنگ  محمد لطفی به نام اتفاقاً

محمد لطفی - اتفاقاً

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی به نام آهنگ اتفاقا

قبوله تو دلبری اصلا از عکساتم بهتریبا صدای محمد لطفی به همراه متن

 

 

قبوله تو دلبری اصلا از عکساتم بهتری جلو روم نمیگی اما از من عاشق تری خوش میاد میخندی یه شهرو میبندی کاش یه جوری صدام میکردی دلمو میکندی دلو بستیم بهم چرا نگم عاشقم عشقم  اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم  انتخابم تویی تو شدی باب دلم همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین  احتمالا تو لیلی دل مجنون منی  اتفاقا عزیزم منم عاشقتم  انتخابم تویی تو شدی باب دلم همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین  احتمالا تو لیلی دل مجنون من

 

دیجی آهنگ

 

بشین پیشم بخند که من از رنگ و بوت عشق کنم دیگه بذار پاشم بیام اسپندو دودش کنم انقد قشنگی نکنه خودم تورو چش کنم حال دلت خرابه بذار خودم درستش کنم  بذار خودم درستش کنم  اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم  انتخابم تویی تو شدی باب دلم همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین  احتمالا تو لیلی دل مجنون منی  اتفاقا عزیزم منم عاشقتم  انتخابم تویی تو شدی باب دلم همه چیزم عزیزم نزن رومو زمین  احتمالا تو لیلی دل مجنون منی اتفاقا عزیزم خودم عاشقتم  خودم عاشقتم شدی باب دلم

دانلود آهنگ محمد لطفی به نام اتفاقاً